Eduard van Holst Pellekaan
journalist – bladenmaker & websitebedenker
Boogt op ervaring als hoofdredacteur, conceptbedenker, copywriter en programmamaker. Eduards benadering is journalistiek. Binnen EMMA houdt hij de Gouden Pennetje-bokaal. Heeft ook een fijn oog voor beeld, samenhang en het grote geheel. Maakt mooie dingen.
Nieuwe inzichten
Zoekt altijd naar het in den beginne. Waarom doen we wat we doen? Waar is het om begonnen? Is blij als zijn interviews ook zijn gesprekspartner nieuwe inzichten opleveren.
Voorbeelden
‘We maken graag inspirerende online- en printmagazines over bijvoorbeeld de toekomst van religieus erfgoed, de praktijk van woondeals en hoe je armoede bestrijdt. In de campagne Kom jij eruit? stellen we de ervaringen en verhalen centraal van mensen met geldproblemen en de verstrekkende gevolgen daarvan.’
Achtergrond
- Communicatiewetenschappen, Nederlands
- Hoofdredactie HP/De Tijd, Volzin, Zens
- Yoga