Sociaal en internationaal

Grenzen vervagen, de hele wereld lijkt binnen handbereik. Sociale media verbindt vrienden over de hele wereld, maar onze buurman spreken we nauwelijksOnze sperziebonen komen net zo makkelijk van de lokale boer als uit Kenya. Naast deze globalisering zien we ook een hang naar het lokale, waar juist op kleine schaal verschil gemaakt kan wordenWe investeren even snel in een innovatieve startup om de hoek, als in een duurzame ondernemer in AziëDeze verbondenheid geeft ons een verantwoordelijkheid om impact niet te beperken tot onze landsgrenzen.

EMMA wil inspelen op deze veranderendesociale en internationale maatschappij. Als Experts in Media en Maatschappij doen we objectief onderzoek voor organisaties die een positief verschil willen maken. We brengen in kaart wat zij voor hun doelgroep betekenen en hoe ze dit kunnen optimaliseren. We leggen de verbinding tussen de virtuele wereld en echte wereld. Daarvoor schrijven we impact stories – die de mensen achter de cijfers laten zien – en ontwerpen we impact strategies, met duurzaam en sociaal organisatieadvies. Dit doen we op een EMMA-manier: beeldend, contextueel, analyserend, kritisch en vanuit een onafhankelijk standpunt.

Hoe terrorisme bijdraagt aan de klimaatcrisis – en andersom